کشک بادمجان و بامیه

آقای همسر اصرار زیادی در خرید بامیه داشتند و من مانده بودم این همه بامیه و آقای پسری که بامیه دوست نداره

پس اینچنین شد که کشک بادمجان و بامیه پدید آمد


  مواد لازم

بادمجان سرخ کرده برای هر نفر 1 عدد

بامیه تفت داده شده  حدود 200 گرم

پیاز 1 عدد

نعناع به میزان لازم

کشک 2 قاشق غذاخوری

نمک به میزان لازم


اول پیاز رو خلالی و تفت میدیم

بعد زردچوبه اگه دوست دارید و نعناع رو بهش اضافه می کنیم.

سپس

بادمجان و بامیه رو اضافه می کنیم

مقداری آب به همراه کشک اضافه می کنیم و میذاریم حدود 20 دقیقه بجوشه

همونطور که گفتم آقای پسر بامیه دوسسسست ندددددداره

پس وقتی آب غذامون کشیده شد من مواد رو در غذا ساز می ریزم و میکس می کنم.

و بدینگونه آقای پسر بدون غرغر می خوره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد