شور دوست داشتنی

 وااااااای کخ چقدر شور دوست دارم

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

نخود پلو

غذایی ساده سریع و خوشمزه  

 

 

ادامه مطلب ...

خوراک بادمجان

توی آرشیوم این ور و اون ور می رفتم یه دفعه اینو دیدم

یه روز از اداره اومدم گشنه خسته له

نایت اسکین

حالا غذا نداشتیم

نایت اسکین
نتیجتا از طریقه قاطی پاطی استفاده کردیم هرچی دم دستم میومد برمی داشتم و شد این ولی واقعا خوشمزه بود 



  ادامه مطلب ...

کوفته داوود پاشا

یه آدم تنبل ، شکمو و راحت طلب مثل من همیشه دنبال غذاهاییکه سه سوته به جواب برسه

نایت اسکین





اینبار با استفاده از دستور طیبه جون رسیدم به داوود پاشا یه غذای عربی و بسیار لذیذ  توصیه اکید حتما امتحان کنید

نایت اسکین





 

ادامه مطلب ...

ترشی کلم بنفش

یکی از راحت ترین ترشی ها همین ترشی کلم بنفشه که هم به عنوان دورچین استفاده میشه هم ترشی



مواد لازم :

کلم بنفش کوچک یک عدد

نمک و سرکه به میزان لازم

سیر 2 حبه


کلم بنفش را خوب می شوییم آب آن که رفت خرد کرده و درون شیشه می ریزیم لابه لای آن نمک و سیر را میریزیم

بعد هم سرکه تا جایی می ریزیم که روی کلم ها رو بگیره

در شیشه رو می بندیم من در یخچال گذاشتم تا برسه



بعد 10 روز که باز کردم خوب بود

به یاد داشته باشید کلم بنفش زیاد بمونه رنگ صورتی قشنگ خودشو از دست میده