کوکو بادمجان

وای که چقدر هوس کوکو بادمجان کردم



  ادامه مطلب ...

تزئین یخ 2

اینها رو هم برای مهمونی های دیگه درست کردم


این یخهای همراه جعفری در دوغ بسیار زیباست .

تزئین یخ

وقتی دوست داری متفاوت باشی باید متفاوت هم عمل کنی

من دوست دارم با کارام دیگران رو غافلگیر کنم

خب خواهر آقای همسر رو میخواستم پاگشا کنم کلی دغدغه داشتم تا یخ شربتو هم باید برنامه ریزی می کردم اینم شد نتیجش

توی یه تابستون داغ یه شربت خاکشیر کاملا سالم و بدون مواد نگهدارنده با یخهای خاکشیری معلق


نایت اسکین

بسیار راضی کننده بود

 

ادامه مطلب ...

تخم مرغ پخته

صبح روز تعطیل کنار خانواده چی میچسبه یه صبحونه خیلی دلچسب نایت اسکین


خب منم همینکارو میکنم 3 تا تخم مرغ رو داخل قابلمه می ریزم تا روی تخم مرغها آب میریزم بعد یه قاشق چایخوری به اون نمک اضافه میکنم چرا ؟

نایت اسکین


خب معلومه آب دیرتر جوش میاد و اونوقت پوست تخم مرغهاتون ترک نمیخوره ! حدود 5 تا 6 دقیقه صبر میکنم تا بپزه

حالا با احتیاط پوستش رو میشکنم و برش میدم وای که چقدر با سبزی و گوجه فرنگی میچسبه 

شما هم بفرمائید




آجیل میوه

از اونجاییکه من دوست دارم به جای تنقلاتی که هیچ ارزش غذایی نداره ولی خودم و پسرم عاشقشیم تنقلاتی که ارزش غذایی داره بخوریم بنابراین دوباره دست به کار شدم و برای لحظات خوشمون میوه خشک کردم  ادامه مطلب ...