آجیل میوه

از اونجاییکه من دوست دارم به جای تنقلاتی که هیچ ارزش غذایی نداره ولی خودم و پسرم عاشقشیم تنقلاتی که ارزش غذایی داره بخوریم بنابراین دوباره دست به کار شدم و برای لحظات خوشمون میوه خشک کردم  میوه ها رو خوب میشورم و میذارم آبش بیفته

بعد روی تخته قرار میدم و با یه چاقوی تیز برشهای نازک میدم

و توی سینی می چینم و در آفتاب میذارم تا خوب خشک بشه تا کپک نزنه

البته تو خونه ما به کپک چیزی نمی ماسه


برای برش دادن آلو از یک چاقوی کوچک استفاده کنید دور هسته را هم با چاقو کمی بازی کنید تا گوشت آلو از هسته جدا بشه

اینم هلو برش دادن هلو از آلو راحت تره


اینم سیب به خاطر داشته باشید که سینی سیب رو از آلو و هلو جدا کنید

خب معلومه آلو و هلو دیرتر از سیب خشک میشن و اگه سیب به همون میزان زیر نور آفتاب بمونه هم طعمش تغییر میکنه هم رنگش اصلا نمیشه خورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد