تزئین یخ

وقتی دوست داری متفاوت باشی باید متفاوت هم عمل کنی

من دوست دارم با کارام دیگران رو غافلگیر کنم

خب خواهر آقای همسر رو میخواستم پاگشا کنم کلی دغدغه داشتم تا یخ شربتو هم باید برنامه ریزی می کردم اینم شد نتیجش

توی یه تابستون داغ یه شربت خاکشیر کاملا سالم و بدون مواد نگهدارنده با یخهای خاکشیری معلق


نایت اسکین

بسیار راضی کننده بود

 

 خب اول باید خیلی خوب خاکشیر را بشوری به اینصورت که خاکشیر را در کاسه ای بریز و روی آن آب بگذار تا خاکشیر تهنشین بشه و آشغالها بیاد روی آب چند بار باید اینکارو انجام بدی یکم وقت گیره اما حوصله کن

به نتیجش میارزه اونوقت خاکشیر و کمی آب رو داخل قالب میریزیم و میگذاریم یخ بزنه

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

بسیاااااار زیبا و جالب
موفق باشید

خیلی ممنون عزیزم

mina سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام عزیزم،وقتی مخلوط آب و خاک شیر رو تو قالب بریزیم خودش اینطور دو قسمت میشه؟

سلام عزیزم بله اگه دقت کرده باشی ووقتی شربت خاکشیر هم درست می کنی خاک شیر جمع میشه ته لیوان یا پارچ
درکل زیبایی خودش رو توی لیوان شربتت حفظ می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد