مربای انجیر قرمز

دوست آقای همسر نزدیک 2 کیلو انجیر قرمز آورد من موندم این همه انجیر که اصلا هم انجیر دوست ندارم

برعکس عاشق مرباشم البته نه این انجیرها تا حالا هم درست نکرده بودم

اما دست بکار شدم و اینم نتیجه

 

 انجیر قرمز 1.5 کیلو
شکر 1 کیلو
آب 1 لیوان
گلاب 2 قاشق غذا خوری

انجیرو داخل قابلمه ریختم و شکر رو لابلاش یک ساعتی صبر کردم تا کمی آبش دربیاد که نیومد و چون عجله داشتم با یه لیوان آب گذاشتم رو حرارت تا بپزه وقتی نزدیک قوام اومدن شربت شد گلاب رو اضافه کردم .

بد نبود ولی به خوشرنگی انجیر سفید نمیشه ولی به امتحانش می ارزید حداقل از دور ریختن نجات پیدا کردن


نظرات 2 + ارسال نظر
فری یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ http://chargetak.1000charge.com/

رایکا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

دست خواهر گلم درد نکنه که این مربای خوشمزه رو برای منم فرستاد. خیلی عالی بود

نوش جونت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد