کرپ مرغ و قارچ

دلم یه غذا با قارچ میخواست رفتم قارچ بگیرم جاتون خالی درشت و سفید 

نتیجشم شد این


  قارچ ۴ عدد درشت

مرغ پخته نگینی یا ریش شده ۱ پیمانه

ماست ۲ قاشق غذا خوری

فلفل دلمه ای نگینی ۲ قاشق غذا خوری

تخم مرغ ۵ عدد

نمک ، زردچوبه ، فلفل  زعفران به میزان لازم

قارچ رو اول تفت دادم با حرارت بالا تا کاملا آبش گرفته بشه بعد هم فلفل دلمه ای و مرغ و اضافه کردم  یه تفت کچیک دادم

در کاسه ای تخم مرغها رو شکستم  با ماست ،نمک ، زردچوبه ، فلفل و زعفران خوب هم زدم


مخلوط را درتابه ای که روغن کاملا داغ شده ریختم و با حرارت کم گذاشتم سفت بشه در ظرف ر ا هم بستم

وقتی خودشو گرفت مواد میانی که آماده کرده بودم روی نصف کرپ میریزم اینجوریچ


بعد نصف دیگه رو روی مواد میکشم اینجوری

اونجوری نگاه نکن پسری فلفل دلمه ای دوست نداره رو نصفش فلفل دلمه ای نریختم شما بریز


علی و بابا

من 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ http://nameresan.ir/index.php/Product/view?id=135927

وبلاگ خوب و زیبایی دارید .
موفق باشید .

خیلی ممنون

مهسا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.arouosak.persianblog.ir

سلام. چند روزه مهمون داشتم سر نزدم چه غذاهای خوشمزه ای اضاف شده! اینو در اولین فرصت درست می کنم.

سلام حتما درست کن خیلی ساده و در عین حال خوشمزهست

مهناز شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام خانمی واقعا از این همه سلیقه و حوصله شما خوشم آمد و از اینکه وقت خودت را هدر نمی دهی و استفاده بهینه می کنی باید قدر دان خود باشی . ب آرزوی بهترین لحظات برای زندگی شما.

خیلی ممنون خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد