قارچ چیز برگر

این آقای پسر هرچی پیتزا و همبرگر و خلاصه ساندویچ میخوره بازم سیر نمیشه میگه خیلی وقته برام درست نکردی

اینه که باز زدیم تو خط یه همبرگر خوشمزه دیگه


 

 گوشت چرخکرده 200گرم

قارچ 200 گرم

پنیر ورقه ای 6 عدد

پیاز درشت 1 عدد

نمک به میزان لازم

تخم مرغ

مغز نان باگت 1 فنجان ( این باگت کوچیکا که 6 تا تو یه بسته است من کلشو در غذا ساز ریختم و استفاده کردم)




مغز نان باگت را در غذا ساز آسیاب می کنیم

قارچ را هم جداگانه در غذا ساز ریخته و چند پالس می زنیم

در کاسه نسبتا بزرگی پیاز را رنده می کنیم گوشت چرخکرده مغز نان باگت ، تخم مرغ، قارچ و نمک را با هم مخلوط و خوب ورز می دهیم

چون می خواستم در نان تست بذارم تقریبا مربعی به اندازه نان تست از مواد آماده کردم و در تابه گذاشتم تا سرخ بشه

وقتی یک طرف سرخ شد برگردوندم و روی برگر ها پنیر ورقه ای گذاشتم

با حرارت موجود پنیر خودش آب میشه

بفرمائید نوش جان


نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

به به !!! ما که درست کردیم عاااالی شده بود :) تازه اضافه اومد گذاشتم فریزر تا هروقت هوس کردم فقط سرخشون کنم :) دستت درد نکنه بابت زحماتت کدبانووووو

نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد