پلو مخلوط

اینقدر هوس پلو مخلوط کرده بودم ولی نیست این روزا به جمع تنبلونه ها اضافه شدم حوصلم نمیومد

بالاخره موفق شدم روز تعطیلی حرکت جدیدی آغاز کنم

یکی ندونه میگه شاهکار کرده


  مواد لازم :

برنج 2 پیمانه

مرغ نصف سینه

ذرت خام دان شده نصف پیمانه

نخود فرنگی نصف پیمانه

هویج نگینی نصف پیمانه

نمک و زردچوبه و زعفران دم کرده به میزان لازم

روغن به میزان لازم


ذرت، نخود فرنگی و مرغ را میگذاریم تا بپزد

این ترکیب رنگو خیلی دوست دارم

وقتی پخت مرغ را ریش ریش کرده و برنج شسته را به مواد اضافه می کنیم نمک و زردچوبه و زعفران و روغن را هم اضافه می کنیم 

وقتی آب برنج تمام شد دمکنی می گذاریم و اجازه می دهیم تا دم بکشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

کلم پلو هم درست کن سها جون

خیلی دوست دارم امتحان کنم ولی آقای همسر دوست نمیداره اسم کلم میاد رنگش عوض میشه

ژ دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

کلم رو من تو همه چی می زنم. راه راه بلند تو ماکارونی!!!!! مثلا. ولی کلم پلو که درست می کنم اصلا بوی بد نمی ده. کلم و با گوشت چرخ کرده تفت می دم. رب هم می زنم. درست کن عکسش رو بزار. اگه بخوای کلمش رو می یارم........ کم کار شدی . سرت شلوغه؟

نه توی ایام سوگواری آقای پسر دوربین عکاسی رو از باباش گرفته عکس بگیره یه بنده خدا که داشته زنجیر می زده میخوره به علی و دوربین از دستش میفته حالا من موندم و آشپزخونه بدون دوربین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد