آش رشته

توی یه هوای بارونی آش رشته خیلی می چسبه


  مواد لازم :

عدس، لوبیا چیتی و نخود از هر کدام یک فنجان 

سیر داغ یک قاشق غذا خوری سر پر

کشک 2 قاشق غذا خوری سر پر

پیاز 6 عدد متوسط

نعنا داغ به میزان لازم

سبزی ( من از سبزی خشک استفاده کردم البته به مدت 5 ساعت خیساندم ) 3 پیمانه که خیس خوردش بیشتر میشه

رشته یک چهارم بسته

اول پیاز هارو خلالی می کنم و سرخ می کنم

بعد نصف پیاز ها را کنار میذارم

حبوبات را به پیاز اضافه می کنم و میذارم خوب بپزه


حالا سبزی و سیر داغ رو اضافه می کنم 

وقتی سبزی پخت رشته رو اضافه می کنم 

و کشک


20 که جوشید مقداری از نعنا داغ رو داخل آش ریخته

آش رو در ظرف سرو می ریزیم و روی آنرا با پیاز داغ و نعنا داغ تز ئین می کنیم

اگه مقداری کشک جوشیده روی آش بریزید و بعد تزئین کنید خوشمل میشه من کشکم تموم شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد