کوکو لوبیا سبز

داشتم تو آرشیوم می گشتم یه دفعه این کوکوی خوشمزه رو پیدا کردم گفتم حیفه نیارمش تو وبلاگ بیچاره حتما خیلی وقته که تو نوبت بوده بعدش هم من یادم رفته بین زمین و آسمون مونده



  مواد لازم : لوبیا سبز 250 گرم

تخم مرغ 3 عدد

نمک و زردچوبه به میزان لازم

پیاز کوچک 1 عدد

سیب زمینی کوچک 1 عدد ( می تونید به جاش از آرد سیب زمینی استفاده کنید)



خوب من لوبیا هام رو از قبل خورد کرده بودم و تفت هم داده بودم پس فقط پختم

بعد در میکسر میکس کردم

پیاز و سیب زمینی را هم در میکسر ریختم و میکس کردم و مواد رو در کاسه ای بزرگ ریختم

تخم مرغ، نمک و زردچوبه رو هم بهش اضافه کردم خوب هم زدم بعد در تابه ریختم تا سرخ بشه وقتی یه طرفش سرخ شد برگردوندم تا طرف دیگه سرخ بشه و روی کوکو پنیر پیتزا ریختم .

به کالریش فکر نکن به طعم خوبش فکر کن


نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

چشم به کالریش فکر نمیکنم :)) دوست دارم به زودی امتحانش کنم.مرسی که مارو نجات میدی از غذاهای تکراری :*:*

این وظیفه ی ماست اگر بعضی ها اعصاب مارو تو هاون نکوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد