ساندویچ سالاد تن ماهی

برای آدمهای شکمویی مثل من از خواستن تا خوردن36_1_51.gif یک قدمه 

اینبار هم هوس سالاد تن ماهی کرده بودم

در نتیجه


  مواد لازم :

کاهو 8 تا 10 برگ ریز خورد شده

تن ماهی 1 قوطی

گوجه فرنگی 1 عدد نگینی ریز

جعفری خورد شده 3 قاشق غذا خوری

ماست سون کاله و سس مایونز هر کدام یک قاشق غذاخوری

خیار شور 2 عدد نگینی ریز

پیاز 1 عدد نگینی ریز

آب یک عدد نارنج کوچک


مواد نگینی شده

افزودن سس و ماست


افزودن تن ماهی و آب نارنج


قراردادن مواد در نان تست

و نوش جان کردن

یه غذای راحت برای روزهایی که حسابی مشغول خونه تکونی هستید 4u2ap3b.gifو وقت شام پختن ندارید


نظرات 4 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://saeedproject.com

سلام
مرسی از مطالب خوبتون
---------------------------------------
دوست داستی به سایت منم بیا
دانلود جزوه های دانشگاهی
www.saeedproject.com
--------------------------------------

نغمه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

وااااااای عجب غذایی بووووووود دیشب درستیدم خیلی خوشمزه و جدید بود فقط من بهش جعفری و شوید و پیازچه خرد شده هم اضافه کردم و آب نارج هم با سس مایونز زدم عاااالی بووووددد دستت درد نکنه خانوم خانومااااا

نوش جان دیدی میشه از خواستن تا خوردن رو با یه قدم طی کرد

ژ یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

منم امشب درست می کنم چون تن ماهی هم خوشمزه است هم راحته. هه هه . البته ما تنبل نیستیما اصلا فقط دنبال راه حل های به شدت ساده هستیم

نوش جان

رایکا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ

یعنی هر چی که من به شدت دوس دارم تو این غذا هست. مرسییییی

حتما امتحان کن طعمش بی نظیر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد