مارمالاد توت فرنگی

سلام سلام سلام

من خیلی این روزا گرفتار بودم از طرفی برای آپلود سنتر هم مشکل پیش اومده بود درنتیجه عکسها دیده نمی شد همه دست به دست هم داد من تنبلونه شدم

ولی حالا دوباره اومدم


خب تا توت فرنگی تموم نشده یه مارمالاد خوشمزه درست کنید تا مابقی غذاها


 مارمالاد چیست؟ یک نوع مربای ژلاتینی است که در آن میوه ها به صورت پوره در می آید .

مواد لازم

توت فرنگی 300 گرم

شکر 200 گرم

یک هشتم قاشق چایخوری پودر ژلاتین 


توت فرنگی را داخل قابلمه ای ترجیحا لعابی می ریزیم

روی آن شکر می ریزیم

کمی صبر می کنیم تا توت فرنگی آب بیاندازد اگر عجله دارید مثل من با یه چنگال کمی توت فرنگی ها را فشار می دهیم

پس آبی برای پخت نیاز نداره

حالا روی حرارت می گذاریم تا بپزه

میزان آب را هم که می بینید کف روی مارمالاد را هم با قاشق می گیریم

حالا ژلاتین را با 4 قاشق غذاخوری آب ولرم مخلوط می کنیم و به مارمالاد اضافه می کنیم


وقتی حالت ژلاتینی به خود گرفت آماده است.

مارمالاد رو می تونید با بیسکوئیت به عنوان عصرانه میل کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
ژ شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

آفرین . من یه مقداری پودر ژلاتین دارم که به کار میاد. اما توت فرنگی دیگه کم شده . یه میوه دیگه هم بزار

حتما به زودی یه مارمالاد دیگه درست می کنم

مونا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:58 ب.ظ

مرسی سها جون عالی بود

خواهش می کنم مونا جان حتما امتحان کن بسیار خوشمزست و روش تهیه آن هم بسیار ساده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد