زبرا کیک

وای نمیدونید چقدر این کیک درست کردنش راحته و چقدر نتیجه اون آدمو به وجد میاره  






 

 

مواد لازم

شکر 1 لیوان

ماست 1 لیوان

روغن نصف لیوان

آرد 2 تا 3 لیوان ( من از آرد 4 صفر گلها استفاده کردم که 2.5 لیوان استفاده کردم )

پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری

بکینگ پودر 1 قاشق سوپ خوری

وانیل یه کمی

تخم مرغ 4 عدد


بیا بیا موادتو بیار و شروع کن

تخم مرغها را با شکر خوب بزن تا سفید بشه


ماست و روغن رو اضافه کن و باز هم بزن ( نه خیلی)


آرد و بکینگ پودر و وانیل رو اضافه کن آردو یواش یواش اضافه کن تا بیشتر از اندازه نریزی



موادتو دو قسمت کن و به یه قسمت پودر کاکائو اضافه کن

از مواد کرم رنگ داخل قالبت به اندازه 3 قاشق بریز


حالا از مواد قهوه ای 3 قاشق بریز


اینکارو همینطور ادامه بده مواد خودش پخش میشه



اینم نمای آخر



نکته مهم: اینکار باید کاملا با سرعت انجام بشه وگرنه بعد از پخت یه کیک تمام شکلاتی دارید

با خلال دندان بهش شکل میدیم



و داخل فری که از قبل 20 دقیقه روشن بوده با دمای 170 درجه 40 دقیقه می گذاریم




اینم برش خوردش



این من

    این همسری



نظرات 1 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام سها جوون...
خیلی عالی بود...
انشاا... در کنار همسرت زندگی شیرینی داشته باشین...
سلاامتی و شادی تون آرزوی قلبی منه...

خیلی ممنون مینا جون
منم برای شما ارزوی سلامتی و خوشبختی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد